1/10/13

Once upon a time


Mis primeros pinitos con el scrap fueron regalo de despedida. Después de tres años trabajando en una escuela infantil, me decidí a dejarlo todo y mudarme a Irlanda. 


Pensé en diferentes tipos de regalos y, al final me decidí por unos puntos de libro. Una amiga me habló del Scrapbook y me ayudó y me metió de pleno en este hobby (Gràcies Marta i Montse per tota l’ajuda i els vostres consells!!).


Ahora soy una adicta que está encantada y muy enganchada!!! 


Y siguiendo consejos de otros amigos y familia (Gràcies Bet per insistir), aquí está mi blog! 

Disfrutarlo!!!!






4 comentarios:

  1. Martaaaaa!!! Ja t'he localitzat. A partir d'ara seguiré tot el que facis!!! Benvinguda al fabulós món dels blocs!!! jajajajajaaaaa... Un petonàs, bonica!!! XD

    ResponderEliminar
  2. Marta, sóc l'amiga de Montse ;-) el primer de molts post!!! Enhorabona pel teu bloc.

    ResponderEliminar
  3. Ains nena, COM se't troba afaltar!! Sobretot els de poc més de 1/2 metre ;-)
    Un consell (que a mi em farà més fàcil seguir-te? Posa al lateral el witget de seguidors (com el que tinc jo al blog, així quan m'hi apunti, cada vegada que facis alguna cosa et tindré fitxada )
    Un petò princesa

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Aix!!! no se qui troba mes a faltar a qui!!!! si els petits i grans a mi o jo als grans i petits!!! Pero ens va molt be!!! un petonàs gegant!!!!!

      Eliminar